فروش پارچه تترون عرضه سه متر

آیا می دانید که پارچه تترون عرض سه متر چه موارد مصرفی دارد؟ فروش انواع پارچه تترون عرض سه متر درجه یک، در کدام مراکز فروش صورت می گیرد؟
در ابتدا بد نیست که شما هم با پارچه تترون آشنا شده باشید. گفتنی است که پارچه تترون با الیاف پلی استر ویسکوز بافت می گردد و پس از رنگرزی، مورد تکمیل و طاقه پیچی قرار می گیرد تا با انواع عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۱۸۰ سانتی متری و ۲ متری و ۳ متری و با گرماژهای متغیر بین ۱۵۰ تا ۱۹۰ گرمی، روانه بازارهای فروش شده باشد.
پارچه تترون در بسیاری از کالیته های کارخانجات معتبر، از ۴۰ تا ۹۰ رنگ موجود بوده و از آن، در حوزه های کاری چون لباس نوزادان، لباس فرم مدارس، پیراهن و … استفاده نموده اند.
در این میان پارچه تترون با عرض سه متر که به پارچه تترون ملافه ای شهرت داشته، برای دوخت انواع رو تختی، رو مبلی و ملحفه، استفاده می نمایند. نرمی، لطافت، ظرافت و سادگی این پارچه، زبان زد عام و خاص در بازارهای خرید و فروش پارچه بوده است.

فروش پارچه تترون

خرید پارچه تترون عرض سه متر

هم اکنون گروه بازرگانی پارچه پارادا، یکی از نمایندگی های رسمی فروش انواع پارچه تترون، از برندهایی چون درنا، عمید، کاشان و بروجرد بوده و می تواند خرید با قیمت کارخانه را ضمن ارسال نمونه های عدلی، برای مشتریان خود امکان پذیر نموده باشد.

مشاوره فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آدرس کانال: @parchehyousefi
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com
کانال تلگرام اینستاگرام
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید